Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 22 juli 2011

So much food all over the world

Igår åt jag det här till middag! Lite skillnad mot svensk thai-mat (ni vet, de fyra små rätterna, oavsett om man är på en kinesisk, thailändsk eller vietnamesisk restaurang)... den vänstra såsen var grön curry och den högra såsen curry-tomat. Sen fick vi in råa grönsaker och fiskbitar som vi skulle koka själva i såsen! Mycket gott. Och starkt, fast det gillar ju jag.

Nu ska jag bara sminka mig lite innan jag pallrar mig iväg till skolan. Verkligen skönt att de senaste tre dagarna varit riktigt svala, bara ca +27. Var tvungen att ha en tunn kofta och jeans igår för det var så kallt! Ser ut som att det blir samma väder idag, yey! Bara det inte regnar så älskar jag den här temperaturen. +35 är lite väääl för min del. Det är inte skönt att känna sig svettig och svimfärdig hela tiden.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar