Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 31 juli 2011

Tokyo is so full of stuff to do

Godkväll. Har jättejättejätteont i armarna idag, vet inte vad jag har gjort! Så här är det ofta för mig, kan vakna på natten ibland av att mina ben plötsligt värker groteskt mycket. Typ så jag vill grina och skrika, sen så måste jag gå och ta värktabletter för att det ska försvinna. Har försökt komma fram till varför det blir såhär och insett att det oftast dyker upp när jag känner mig stressad eller nervös. Tror jag kanske haft lite för mycket på schemat de senaste veckorna och gått omkring och spänt mig? Hur som helst, det är inte skönt.

Var på en fest på en båt idag, ganska dyrt men verkligen hur vackert som helst! Båten var stor som typ en mindre kryssningsfärja och den cruisade runt längs Tokyos hamnar i ungefär 2 timmar. Det var också gratis alkohol och några olika dansgrupper och band som uppträde. Riktigt mysigt. Hängde med Erica och hennes kinesiska kompisar, som alla var sockersöta i yukata. De drog vidare ut sen men jag var så trött och hade ont överallt så jag åkte hem istället.

Inga bilder från bröllopet än, men jag har hundratals bilder från Disneyland! Här kommer första delen. Jag ska bara vara hemma och vila imorgon så jag lägger upp resten då.

Obligatorisk bild vid slottet.

Hörde att Askungen använder sig av den här designern?


Cool effekt, om man fotar med blixt syns glittret i bilden.


Alice undrar var hennes lilla vita kanin tog vägen?
Lois, jag och Yuri utanför slottet (som vi en dag ska storma)
Den här bilden är alldeles innan vi drar hem, efter stängning.
Slutligen jag, på min rätta plats. Muahahah.
Hoppas ni haft en trevlig helg! Nu ska jag svimma i min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar