Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 18 augusti 2011

Fun, fun, fun: the sound of my life

Hahahah, det är verkligen roligt att ta purikura-bilder när man är 8 personer! Gick inte att synas mer än 5 stycken på varje bild i taget... men kul var det. Och det går alltid mycket snabbare när grabbarna är med, av någon anledning? Kanske för att de inte väljer bakgrund och liknande med samma omsorg som oss tjejer?


Ja, idag hade jag riktig rejäl huvudvärk på dagen, och jag ville inte stressa till live-spelningen på eftermiddagen, så jag stannade hemma och vilade istället. Skrev lite brev, städade och sånt. Men mest vilade jag.
Kände mig bättre på eftermiddagen, så jag mötte upp Mana i Shibuya och vi begav oss till en live-spelning där två av våra kompisar skulle spela. Det gick ganska bra för dem, måste jag säga! Lite stolt blir man av att ha så talangfulla kompisar.
Efter spelningen gick vi till en kinesisk restaurang och åt allt vi orkade. Det var ett riktigt billigt ställe, så vi fick mycket mat för lite pengar, sånt gillas alltid. Suddenly-boy (Yuudai-kun) och Always eating-boy (Take-chan) var också med, de är alltid så upptagna så det var kul att de kom! Vi dokumenterade kvällen med purikura-bilder också, som sagt. Nice. Som topping på glassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar