Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 20 augusti 2011

I don't know why, but I just enjoy dancing


Några bilder från danslektionen. Grabbarna var så himla duktiga, kämpade på med dansen i 6 timmar! Och Mana är ju en helt sanslös duktig lärare, jag blev riktigt imponerad. Själv joinade jag kanske 2-3 timmar av lektionen, men tittade på och fascinerades under resten av tiden. Vet inte när nästa lektion blir, men ska dansa mer med både Mana och pojkarna sen. Ser fram emot det väldigt mycket, så kul att dansa igen!
Klockan 6 i morse var vi klara, då drog vi till en dygnet-runt-öppen restaurang och åt curry innan vi gick hem och slocknade våra sängar. Somnade kanske halv åtta och vaknade halv ett, medvetet med lite sömn så att jag ska vara trött ikväll! Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har ätit hårdbröd som mamma skickade och druckit svenskt kaffe medan jag glott på japanska tv-serier. Så skönt att ha dagar ibland när man knappt gör något alls! Ska måla naglarna nu (medan jag väntar på en tid att fixa gel-naglar) och sen ta ett bad, skönt.

Hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar