Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 29 september 2011

My parents came all the way to Tokyo

Lite suddig bild, men... vi hade bara Iphone med oss!


Idag kom min kära mor och far till Tokyo! Jättetrötta och utan typ 30 timmars sömn, men ändå lyckades de hålla sig vakna hela dagen. Bland annat mötte vi upp Hiromi, Naomi och Nikki i Shinjuku för middag. Min söta Hiromi hade bokat bord på en Izakaya (japansk bar/restaurang) där vi beställde in massa olika japanska rätter som alla fick äta av. Det fanns till och med mycket mat som inte ens jag smakat! Tror det blev en perfekt första kväll för mina föräldrar, japansk mat och stämning tillsammans med roliga japaner! Men visst är det lite jobbigt när man är jetleggad...

Kom också på att jag har kanjitest imorgon och jag har ju inte pluggat någonting, bra där Maria. Så nu sitter jag här med thé och min kanjibok och försöker trycka in allt i skallen! Det går ganska bra ändå och som tur är har jag ju lite tid på mig imorgon också.

1 kommentar:

  1. Oh så härligt med besök från föräldrar! Längtar SÅ tillbaka till Tokyo!

    http://sakuradesu.blogg.se/

    SvaraRadera