Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 30 september 2011

Now's Party Time!


Nu ska jag dra iväg till Shinjuku på efter-partyt till den där konserten jag inte kunda gå på. Såg att det var många aktiviteter som rör Morning Musume, typ nästan bara deras låtar som spelas och så har de även karaoke och tror de ska visa nån film. Kanske konsertklipp? Kanske väger upp lite för att jag inte kunde gå på konserten?

Tidigare åt jag middag i Shibuya med mamsen och pappsen. Det blev japansk stil idag också, tror de uppskattade maten nästan lika mycket som igår, tur det!

Imorgon ska vi bara gå omkring och mysa. Finns ju många fina/spännande områden att strosa omkring i. Jag vet precis hur de känner, när man är på semester i Tokyo vill man mest bara insupa atmosfären!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar