Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 4 september 2011

Should we do what we have to, what we need to or what we want to? Or is it all the same?

Dagens purikura-skörd, finns totalt 3 grammatiska fel. Jag stod självklart för 2 av dem. Trött flicka, kanske? Fast vi tog 6 bilder, men kunde bara maila över 4, så ett grammatiskt fel (det roligaste) syns tyvärr ej. På bilderna är det i alla fall (förutom de grammatiska felen) jag, Engla, Fredrik och en massa översöta, rosaglittriga symboler. Yey for Japan.





Vi var i Odaiba på en 3-timmars party-kryssning. Fast det var inte så mycket party förrän de sista 30 minuterna, tråkigt nog. DÅ först drog de igång musiken och fick alla att dansa! Lite irriterande. Men jaja, nätverkade iaf lite, sånt är ju alltid bra. Kryssningen höll på till halv nio, så jag åkte hem och pluggade till mitt prov imorgon. Så nu är jag fett trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar