Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 2 september 2011

Sing, Dance, Laugh


Idag efter skolan bestämde jag mig för att gå till Shinjuku igen. Eller ja, egentligen var målet Shibuya eller Harajuku, men jag tänkte att jag kan ju passa på att passera Shinjuku när jag ändå vandrar. Kom dock inte längre än så för väl i Shinjuku stötte jag ihop med Engla. Hon skulle på pizza-party med några kompisar. Tänkte att jag hänger på (fast jag hatar pizza), men sen insåg vi att vi var tvungna åka buss i typ 30 min, så vi ändrade oss och tackade nej. Det blev istället middag + karaoke i Shinjuku, vilket självklart karaoke-besatta jag tyckte var greeeeat! Sjukt svettig dag med andra ord, först promenaden i luftfuktigheten och sen dansa på karaoke i 2 timmar... plus att mina fötter värker rejält. Men det är sånt man får ta om man vill ha kul.

Är sjukt glad att Engla kommit tillbaka till Tokyo i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar