Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 19 september 2011

World's greatest cutiepie


Åååååh saknar den här lilla grisen. Världens sötaste, inte bara hund, utan varelse! Vill bara pussa på den lilla nosen. Tänk att jag inte kommer träffa henne på ett helt år till, vilken märklig tanke. Är det konstigt att det är djuren man saknar mest!?

Har varit så sjukt rastlös idag. Har inte orkat plugga mer än två timmar, men jag tror jag klarar mig bra ändå på testerna. Så som jag pluggat hela helgen! Och sen har jag ju efter skolan imorgon på mig också, om jag känner att det är något jag behöver panik-plugga. Men jag har ändå tvättat, handlat och varit och fixat ett nytt kort till min mobil, så liiite produktivt ändå. Synd att jag var för lat för att städa, det behövs också... rätt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar