Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 4 oktober 2011

Can you party too much?


Tre bilder från gårdagskvällen som jag snodde från min kompis Hasu. Första bilden kramar jag hans flickvän Mayu och på de två andra bilderna är jag med min vän Yui som jag inte sett på två år! Vi var väldigt tajta på den tiden, men hon flyttade till Fukuoka för att jobba. Så himla roligt att se henne, började nästan gråta!

Idag har jag hängt med mina föräldrar i Nakano, tycker väldigt mycket om det stället. Lite som Akihabara men inte riktigt lika hysteriskt. Och så nära mig också... bra tyckte jag, för jag har lyckats med att dra på mig en riktigt förkylning. Kan knappt prata! Hoppas jag är friskare imorgon, för då ska vi till ett museum i Ueno-parken. De har ju dinosaurieskelett där, sånt gillar både jag och pappa!

Godnatt, blir en tidig kväll ikväll, så himla skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar