Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 23 oktober 2011

Enjoy the city and everyting there is to see

 Hej! Hann inte skriva något igår för jag var ute hela dagen och sen på party hela kvällen och natten, kom hem nio i morse. Vi var på en klubb som heter Ageha och tydligen är en av de största i Asien. Min kompis favorit-DJ's hade konsert på det största dansgolvet så vi skuttade omkring där i princip non-stop tills de stängde. Kul var det i alla fall! Jag hängde med irländare och engelsmän, de fattade min typ av humor nästan bättre än jag själv, underbart.

Tänkte lägga upp lite bilder från när mamma och pappa var här. En del av er har väl sätt dem på facebook redan, men ändå. Första tre bilderna är från Kamakura där den enorma Buddhan finns, byggd på typ 1200-talet. Jag visste faktiskt inte att den var så gammal! Ganska imponerande. Det finns också fina tempelområden kring Buddha så vi gick omkring lite i ett av dem också.




Två nästa bildera är från Disney Sea. För mig är det tradition att alltid köpa nya öron (eller sist köpte jag Alice's hårband, så man får väl med kalla det huvudbonader) så den här gången fick en lila Mimmi Pigg-mössa följa med hem! Med söta öron och allt. Sen den andra bilden är jag och pappa som kollar på båtar.



Kul att det ser ut som att jag hade samma tröja i två veckor! Men jag hade den nog bara dessa två dagar. Fast söt är den, med lilla räven på. Den kommer från Forever21, liksom hälften av mina kläder gör just nu. Det är alltid dit jag går när jag vill shoppa loss för det är så himla billigt. Kanske inte världens högsta kvalité direkt, men vad ka man begära när det typ inte kostar något? 

Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar