Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 14 oktober 2011

I just don't know

Hej hej hallååå, vet inte vad jag ska skriva idag? Känner dock blogg-behovet såhär innan läggdags så jag måste bara skriva några rader. Det är farligt hur beroende man blir av att blogga! Och nästa vecka när jag får en ny kamera, då kommer jag säkert blogga ännu mer. För det är sjukt kul ju.

Just nu är jag inne i en Post Potter Depression-period. Man kan tro att det skulle vara över men nej, man behöver bara se en liten gnutta Harry Potter eller en intervju med någon utav skådespelarna så triggas det igång igen! Sjukt alltså hur det påverkar en, men är man en del av The Harry Potter Generation så är man... måste titta på nogt helt annat nu innan jag lägger mig för att få av mig den här deppiga känslan, hahah! /Geeken

Imorgon ska jag med Erica till en svensk restaurang som heter Stockholm! Så himla längesen jag såg Erica nu, säkert två månader. Saknat henne massor!

2 kommentarer:

  1. Igår fick jag en tjock, söt figur som liknar en katt. Tack för omtanken det värmer. Detta kan vara en väg till ett bot mot min kattfobi. Kram Annmari

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade den lilla katten ;) Hoppas den ger lika mycket tur som de säger! Kramar

    SvaraRadera