Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 13 oktober 2011

17 is my limit...

...when it comes to tea.

Kolla mitt söta lilla te-set som jag köpte när jag var i Kamakura med mamma och pappa. Det är verkligen superlitet! Vet inte riktigt var jag ska få plats med det eller hur jag ska få med det när jag styr kosan mot Sverige igen någon gång i framtiden... men det går nog bra! Har bestämt mig för att om det är något som ska med till nordligare breddgrader så är det det här. Blev kär vid första ögonkastet.


För övrigt hade jag min första skoldag idag. Det var kul, jag är nog den enda i världen som tycker det är roligt att plugga? En gång i tiden tyckte inte jag det heller förstås, men nu när jag är så intresserad är det plötsligt megaskoj! Fast det är jobbigt att koncentrera sig när man är förkyld och har huvudvärk bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar