Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 29 oktober 2011

I tried something new






Det kanske ni inte trodde, men jag lagade mat idag, på riktigt! Pastagratäng med grovpasta och tre olika sorters riven ost ovanpå. Såsen gjorde jag med en halv påse pulversoppa som jag blandade med sojamjölk och yoghurt (fast det stod med creme fraiche i receptet), men det blev hur bra som helst! Vi har ju ingen ugn på sharehouset, så jag stoppade in gratängen i micron och tryckte lite random på olika knappar men det funkade finfint! Nu ser ju gratängen lite bränd ut på bilden, men det var den inte. 

Övrigt skulle jag på Halloween-party idag, men jag har fått nåt i lederna så mina händer funkar inte riktigt som de ska. Vet inte vad det beror på men det känns som att det är bäst att vila. Eller sova till och med, som jag ska göra nu!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar