Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 17 oktober 2011

So much to eat, so much to see, so much to do


Idag efter skolan tog jag mig till Sangenjaya för att hälsa på Nathalie som lockade med hemlagad, vegetarisk curry, nybakta bagels och några avsnitt Doctor Who. Det kan man ju inte säga nej till! Fick också koreanska kakor av flickan, för hon var i Seoul för några veckor sedan och roade sig. Jag har inte smakat dem än för jag är så mätt, men jag gav bort till ett par sharemates och utlåtandet var toppbetyg! Så jag ska prova imorgon, är assugen, haha.

Har också sprungit runt halva Shinjuku för att hitta Tower Records (en skivaffär som btw ligger bredvid JR South Exit, där intill Lumine 2, för er som kan Tokyo, way to springa runt i onödan), bara för att jag är alldeles för snäll. Orkar inte förklara, men för att dra det kort samlar jag ihop en killes Special Edition-skivor runt om i Tokyo, som han beställt på olika event och konserter. Han bor dock i Singapore så han kunde inte samla in dem själv. När jag är klar ska jag skicka allt till honom. Nu undrar jag lite vad jag gett mig in på men... karma, ni vet? Får väl igen mina goda gärningar en dag! Man ska ju vara snäll, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar