Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 6 oktober 2011

Sometimes there's just no way helping it

Livet är bra trist ibland. Medan mina föräldrar roar sig i Ikebukuros Sunshine City (som en liten stad inuti staden) sitter jag hemma och snorar. Igår kväll hade jag nästan 4o graders feber och superfrossa i flera timmar. När det sedan gick över kändes det som att jag brann istället. Idag har dock febern mirakulöst nog försvunnit, men istället har förkylningen blossat upp ordentligt. Särskilt i bihålor och öron. Ville hemskt gärna följa till Sunshine City, där de bland annat har massa shopping och restauranger, ett stort akvarium och ett fett utsiktstorn, men efter lite övertalning från mamma så stannade jag hemma. Måste ju orka IKEA och Disney Sea sen. Men jag har redan packat min väska, för när päronen är klara i Ikebukuro flyttar jag in på samma hotell som dem i en vecka! Ska bli skönt med lite miljöombyte och dessutom är den delen av Tokyo (Shimbashi/Roppongi) ett område som jag knappt varit i alls.


Ett stycke mystoffla som mina föräldrar köpte på en marknad i Mora om jag minns rätt? De är iaf 100% ull och supersköna! Hade de plus typ tre par sockor på mig igår natt när mina fötter plötsligt förvandlades till isbitar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar