Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 7 oktober 2011

We keep on rolling

Jag kan tydligen inte ladda upp bilder från hotellrummet, jag har försökt att låta det ladda i en timme nu. Vet inte hur det är från mammas och pappas rum, kan försöka därifrån imorgon.

Jag har inte haft feber idag, men min förkylning har förflyttat sig till bihålorna och det är inte skönt när man går och pratar mycket. Kör på nässpray, säkert mer än man ska, och hoppas på det bästa. Imorgon ska vi till Kamakura, hälsa på jätte-Buddha och kolla på tempel och trädgårdar. Kanske hinner med China Town i Yokohama där mot kvällningen också. Blir nog trevligt!

Idag har vi äntligen lyckats ta oss till IKEA. Föräldrarna tog på sig spenderar-byxorna och bjöd sin dotter på en fet madrass, en liten byrå, en extra hopfällbar stol, en matta och massa annat småskräp som förvaringslådor och tidningsställ. Vi var tvungna att beställa hemkörning så på måndag när grejerna kommer blir det till att skruva, inreda och eventuellt skära lite i madrassen! Det ser jag fram emot!

I övermorgon ska vi inta Disney Sea också, det blir nog höjdpunkten på mammas och pappas resa, tror jag. De har visserligen varit på Disneyland, med det är ju helt olika attraktioner och sånt. Själv kan jag ju aldrig åka dit för många gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar