Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 1 november 2011

I really, really don't know what I'm doing, 'night

Jag ville skriva något fyndigt ikväll men min hjärna kan inte koncentrera sig för den är för upptagen med att tänka på hur ont det gör i mina händer + att den håller på att svämmas över av kanjitecken (ja, jag ser dubbelt nu) so I rest my case. 

Den enda som ska få se på något fyndigt är min säng! Ja, jag har rätt grymma drömmar om jag får säga det själv. Nu gäller det bara att tänka ut några riktigt bra för verkligheten också! Min dröm var ju att bo i Japan, så vad är nästa (eller så åker jag bara aldrig härifrån, lockande tanke)? Jag har egentligen alldeles för många drömmar, men jag måste bestämma mig för vilken som är viktigast. Det tråkigaste jag vet är att leva livet utan något mål, det måste liksom alltid finnas något där att uppfylla. 

Ooooh it turned deep. 

Who could have guessed...

(Jag ska bygga en magisk Polis Box och resa genom tid och rum.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar