Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 9 november 2011

Just a day like everyone else

I

Hah! Jag tror skolan försökte manipulera oss igår med att inte ge oss några läxor, idag fick vi istället så många att de tog nästan två timmar att göra! Jag och Han Eiei från min klass gick till biblioteket i närheten av skolan för att göra dem, slutade med att vi studerade till nio. Förutom att göra läxorna passade jag på att göra klart kapitlet (som vi började med idag), jag tycker om att ligga lite före! Då kan man koncentrera sig mer på vad läraren säger, när övningarna är gjorda.

Fick också en uppgift av läraren att samla in hälsningar från alla i klassen på ett kort som vi ska ge till Natasha innan hon åker tillbaka till Ryssland. Hennes sista skoldag är på fredag, usch vad trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar