Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 26 november 2011

They just have too high expectations


Hahah vad roliga de är i skolan. Vi ska skriva en uppsats till på måndag om våra framtidsdrömmar. Och nu pratar vi inte typ "på julen vill jag ha en ponny". Nääää det ska vara ÄKTA framtidsdrömmar, typ som i exempeltexten vi fick... "när jag bli stor vill jag bli arkitekt och bygga mitt eget hus till min familj som jag kommer ha." Och sen beskrev han alla rum också, exakt hur de skulle se ut. Way to make me panic! Grejen är att jag har sju miljoner drömmar men jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv (som ni kanske listat ut). Fast man kanske kan skriva en uppsats på det också?  Fast det allra jobbigaste är att vi redan har två prov nästa vecka, varav ett på just måndag. Hur har de tänkt att vi ska hinna plugga inför det? Smått idiotiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar