Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 16 december 2011

Just one more song








Några bilder från igår när jag sjöng karaoke med några från klassen! Haha, som vanligt råkade jag överta micken mot slutet... men som ni ser fick de andra tid till att sjunga också.

Imorgon ska jag med mama Nacchan till IKEA (igen!) för jag har några sista grejer till julmaten som jag måste köpa där. Blev så tungt sist så jag tänkte att jag spar på några grejer. 
Kanske jag också åker på en stor brand-sale på kvällen också, det är 60% på alla märken! Ska se om jag hittar någon plånbok där som inte är allt för dyr (i alla fall i förhållande till vad de brukar kosta). Fick veta igår att jag har ett jobb för Shiseido igen på tisdag så jag tänkte att jag kanske ska slösa upp pengarna från det (i förtid) på en julklapp till mig själv... min plånbok är ju trasig så just nu måste jag lägga alla pengar och kort i ett fack i väskan. Asjobbigt när man byter väska hela tiden som jag! Alla skrattar jämt åt mig när jag ska betala saker, not cool. Jaja, om de är fortfarande är för dyra så skippar jag det!

Have a great sleep!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar