Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 15 januari 2012

Friends make me smile

Träffade min söta irländska kompis Karina idag, vi åt lunch/middag (vilket det nu blir om man äter klockan tre) i Shinjuku med hennes förra chef. Vi förflyttade oss mellan tre olika barer och på den sista drack de jätteglas med öl. Jämför bara med min normalstora mangojuice! Hur lyckas man få i sig så mycket? Och två var dessutom! Tror det var enlitersglas, så det blir två liter öl var. Nyttigt... haha. Vilka starka människor.


Jag har just gjort min läxa (svår), imorgon är det skola igen och sen ska jag träffa några andra fina människor när jag slutat. Vi ska äta middag i Ikebukuro. Thailändskt eller indiskt, jag ska ringa och fråga var det finns plats, det är ganska populära restauranger.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar