Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 14 januari 2012

Not everything is black or white, but anything is better than the world being grey



Vet inte... var trött idag som ni kanske förstår. Tänkte åka till en billig grönsaksmarknad men min kompis fick förhindrade planer så jag stannade hemma istället. Målet var att göra läxan + öva kanji, men tror ni jag kände motivationen? Nepp. Så jag har mest slöat (sov iofs till två, så halva dan försvann ju). Min hosta är extrem efter natten, prova jobba åtta timmar på en nattklubb där du måste skrika till alla du ser för att överrösta musiken... medan du är förkyld! Lyckat. I alla fall, tror det var bra att vila idag. 

Imorgon ska jag träffa min kära Miss Ireland, Karina. Vi har inte setts på jag-vet-inte-hur-länge så det ska bli kul att få lite uppdateringar om hennes liv. Nice alltså vad jag träffat folk i Tokyo! Det är bra för framtiden, nu har jag ju typ gratis boende i alla länder på jordklotet haha. Fast Karina är ändå en av mina allra käraste kontakter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar