Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 29 januari 2012

Just cute as sugar



Mamma skickade bilder på lilla grisbjörnen! Så ofantligt söt alltså. Drömde att jag myste med henne för några nätter sedan, gulligt! Saknar henne så massa, massa mycket.

Inatt jobbade jag på en klubb som heter Trump Room i Shibuya. Eventet hette Lone Black Sheep // White Rabbit. Jag stod i dörren där jag tog betalt och checkade av gästlistan. Eller listorna, snarare. Fanns en låååååång med namn på alla som anmält sig på facebook, sen hade alla DJs varsin egen lista också, så jag var tvungen att fråga först om de var på listan och sen på vems lista. Tror det kommer över 300 pers! Det var helt packat med folk på båda våningarna. Själv stod jag dock utanför det hela, i trapprummet, och frös en smula. Det kom ut roliga människor hela tiden dock och pratade med mig. Och hann vara med och festa typ en timme på slutet, väntade på morgontågen. Hoppas det blir fler jobb snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar