Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 8 januari 2012

Life is just walking on red roses


Kom på att jag inte lagt upp en bild på kappan än fast jag sagt att jag ska göra det jättelänge, så nu lägger jag upp en som jag tog vid nyår. Men det var verkligen hur dåligt ljus som helst, så jag ska ta en ny utomhus någon dag istället.

Idag har jag haft lite feber men jag känner mig ändå inte sådär väldans sjuk som jag kan bli ibland. Om jag orkar imorgon ska jag med några vänner till den amerikanska basen (där de amerikanska soldaterna bor, Japan får ju inte ha en egen armé efter andra världskriget, så USA har lånat ut sig själva istället) och shoppa. Både mat, kläder och skönhetsprodukter är väldigt billigt, eftersom de exkluderar skatten där inne. Så det är typ som att handla allt Tax Free! Ska se om jag äntligen kan hitta en plånbok, plus att jag hörde att Victoria´s Secret har rea där just nu. Och så ska jag köpa en massa, massa mat. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar