Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 2 januari 2012

New Year's dress


 Om ni undrar varför jag skriver så sent (klockan är ju ändå fyra på morgonen i Japan) så är det för att jag just kom hem från en klubb, men jag måste varva ner lite innan jag kan sova! Här är i alla fall en bild på min nyårsoutfit. Sammetsklänning, stora halsband, prickiga strumpbyxor och höga klackar med nitar! Men bilderna blev väldigt gula och det är svårt att ändra i efterhand, jag har inget program som är tillräckligt bra. Hur som helst, kände mig rätt fin och det är ju huvudsaken!

Ska försöka sova nu, god natt och sussa sött alla ni också. Imorgon ska jag sova hela dagen tror jag, alldeles för mycket fester på senaste tiden. Det positiva är ju dock att det är ett bra sätt att knyta kontakter på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar