Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 22 januari 2012

This is not a pretty look

Igår kväll var jag hos Karina, som bor ca en timme utanför Tokyo med expresståget, och hade tjejkväll. Vi såg på en romantisk komedi (Leap Year) och en dramakomedi (Dirty Girl), båda väldigt tjejiga filmer. Tryckte också i oss en massa glass, muffins, KitKat, chips och andra onyttigheter och lade ansiktsmasker som vi såg ut som rånare i. Kolla bara nedanför vad ful jag blev! Men hoppades på att jag blir snygg efteråt istället... har inte märkt nån skillnad än dock!
Försökte förresten uppdatera bloggen i flera timmar igår, men hur jag än försökte kunde jag inte få upp några bilder, så jag av upp. Tycker inte om de dagar när det inte går att blogga, får seriöst bloggbehov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar