Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 20 januari 2012

To the fullest


Vi har just haft nabe-party (alltid döper japaner partyt efter maten de tänker äta, gulligt) i huset. Antonia svängde också förbi, det var kul att presentera henne för familjen! Är så himla mätt nu, jag skulle rulla fram om jag försökte gå. Men det är så det ska vara eller? Hehe.

Imorgon ska jag först på karaoke med mama Nacchan på förmiddagen, jag har inte kunnat sjunga på ca tre veckor för att min hals varit så himla hes, så nu ska jag fira med en karaokesväng. Jag var ju hemma onsdag och torsdag den här veckan pga jag var rädd för vad som höll på att hända med min röst. Jag hade ont i halsen i en vecka, sen hosta ett tag och så två veckor ständigt hes efter det. Jag vilade ingenting, och har till och med jobbat på klubben där jag var tvungen att skrika en hel natt! Inte bra, man ska inte utsätta sin röst för sådant när den uppenbarligen är ansträngd. Så onsdag efter jag varit på Shiseido stannade jag hemma och försökte att inte prata, samma sak under hela dagen igår! Och idag är faktiskt min röst nästan helt tillbaka, wiie. Men vi ska inte sjunga så länge, bara ett par timmar för att jag saknat karaoke så.

På kvällen ska jag ha pyjamasparty med Karina i huset där hon bor. Vi ska se på skämmiga romantiska komedier, äta glass och snacks och lägga ansiktsmasker. Vi ska vara så äckligt tjejkvälliga som det bara går, bara för att vi är väldigt otjejiga i vanliga fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar