Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 1 februari 2012

In the land where everything is fluffy, pink and way too cute



Idag träffade jag mina bebisar Antonia och Mana plus några andra gemensamma vänner jag inte sett på länge. Blev superglad när jag insåg att de också var där! Vi åt middag på en väldigt billig och bra kinesisk restaurang/izakaya i Shibuya. Glömde tyvärr systemkameran hemma, men jag kan ju alltid bjuda på lite pruikura-bilder som jag och Mana tog efteråt! Alien-ögonen anfaller igen...

Dock är det sista gången jag ser Antonia innan hon åker tillbaka till Sverige tror jag? Sad sad sad. Men babe, ha en bra flygresa hem i alla fall, hoppas vi ses när du är tillbaka till Japan! Du får banne mig ta dig förbi Tokyo när du installerat dig i Osaka sen. Good luck in Uni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar