Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 7 februari 2012

Keep on dancing, keep on trying, keep on dreaming

Tog inga bilder idag, men jag har i alla fall haft en rolig natt i dansstudion! Fast måste erkänna att det inte blev fullt så mycket dans som jag ville, istället fastnade jag i att göra läxor och plugga inför proven på torsdag och fredag... hoppade bara in på de danserna jag har lättare för och som jag vill lära mig utantill. Är dock verkligen dålig jämfört med alla andra, men Mana sa att hon ska ge mig lektioner någon dag när ingen annan är med! Så kan vi typ börja om från början, för jag är så himla stel. Hahah, men ändå nice att de låter mig hänga på!

Har för övrigt gjort alla läxor för resten av veckan så jag ska kunna koncentrera mig på proven bättre (torsdag, fredag). Känns så himla skönt att ha dem ur vägen faktiskt!

Nääää men nu måste jag ändå sova några timmar innan jag ska upp till skolan! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar