Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 8 februari 2012

Whatever we do, it's always fun


Jag och min japanska mamma, söta vaaaa? Hahah osminkad och "härlig" (eller inte)! Fast tusan vad jag försökt ta hand om min hy de senaste månaderna! Min skönhetsrutin är verkligen riktigt omständlig. Måste dock säga att det fungerar faktiskt med rengöring, ansiktsmasker och olika krämer om man bara är ihärdig. Med risk för att låta skrytsam, men jag har aldrig fått så många komplimanger för min hy som jag får nuförtiden! Ett av mina nyårslöften var att få perfekt hy och hittills har jag lyckats ganska bra som sagt. Lite drygt att hålla uppe bara... jaja, vem som nu bryr sig om min hy! Hah

Har prov imorgon, så jag har försökt plugga inför det men jag är aaaaalldeles för trött. Bara för jag var uppe och dansade till fem i morse. Ska gå upp runt åtta imorgon istället och plugga x antal timmar innan skolan! För mina ögon ramlar ihop nu och jag måste läsa samma mening hundra gånger. Och ändå fattar jag inte vad det står.

Har förresten anmält mig som engelskalärare. Man träffas och håller en konversation på ett fik eller en restaurang typ, inte så avancerat. Har många vänner som gjort det så tänkte att det är ett bra sätt att få lite extra pengar i fickan! Eftersom jag alltid är så pank, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar