Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 9 februari 2012

Too hot or too cold, never perfect in between


Längtar tillbaka till juli, högsommar och att hänga på stranden med mina vänner! Visst, en till japansk sommar står jag inte ut med, men strandhäng, definitivt. Det är lätt att önska bort den japanska kylan som tränger in i märg och ben! Kallt inne, kallt ute, inte kul... På bilden är det Mana och Take-chan, två av de jag dansar med och väldigt nära vänner!

Idag träffade jag min kompis Johanna som snart åker tillbaka till Frankrike. Vi möttes första gången på ett modelljobb och har blivit rätt bra vänner sen dess. Hann bara se henne en stund dock, var tvungen åka hem och lägga näsan i studieböckerna. Har just avslutat kvällens plugg-session. Bara ett prov och fyra ton läxor till imorgon, sen är det heeeelg! Sweet. Jag står inte ut en extra sekund till av den här veckan. Låt mig vila någon gång, liksom... har bokat av mina planer för imorgon kväll, tänker sova istället. Arton timmar är planen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar