Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 28 mars 2012

Everything comes to an end


Imorse åkte Ewe hem, vilket var jättetrist. Tiden går alltid alldeles för fort, fanns en hel del fler ställen jag önskat att vi hunnit med. Men man hinner ju inte se allt, så är det bara. Inte ens jag har hunnit med att se allt jag velat på ett och ett halvt år! Försökte i alla fall ge en bra mix på olika områden. Jag vet ju dock också hur annorlunda Tokyo är och hur svårt, nästan jobbigt, det kan vara att skaffa sig ett intryck över huvud taget. Det är nog lätt att bli överrumplad när man kommer hit! Både första, andra och tredje gången... men kul har vi haft, i alla fall om jag talar för egen del!

Vid lunchtid drog jag till Ikebukuro och träffade Erica som jag inte sett på länge. Det är det som är skönt med att ha gått ut skolan, att man har tid att vara social. Det osköna är hur lite pengar man har utan CSN! Framtiden är inte jättelätt att planera, även om det finns fullt av idéer.

2 kommentarer: