Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 29 mars 2012

Boredom


Störde min japanska mamma och min syster i tv-tittandet. Tack, Romi-chan, nu vet jag hur du verkligen känner för mig! Hahah. Är det nu man ska lägga en censur...?

Sjukt tråkig dag idag. Jag insåg att jag varit väldigt mycket social den senaste tiden, typ gått på events och hälsat på folk och hej och hå. Så jag tänkte att jag skulle ha en dag hemma för att "öva på att vara själv". Vet ni hur trist det var? Jag trodde jag skulle dö av uttråkning! Kanske fick en del vettigt gjort, men jag hade också en dånande huvudvärk så till slut la jag ner det vettiga också. Nä, mer egentid blir det nog inte mycket av framöver, snacka om att kasta bort tid! 
Kan hända att jag lider av någon slags social sjukdom. Finns det ens? Men jag har verkligen glömt bort hur man gör när man är ensam? Förstår inte hur folk kan ödsla tid på att enbart ha tråkigt. Känner ingen annan tristessen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar