Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 18 mars 2012

Food arcade



Buffématen på vår avslutning. Hade inte ens en aning om att vi skulle ha en middag, så det var verkligen en positiv överraskning. Jag som verkligen helt ärligt är sjuuuukt fattig (folk tror typ att det är nåt man bara säger, men jag lovar jag har INGA pengar) typ fyllde på min tallrik fyra gånger. Hahah man måste ju passa på när det bjuds!

Idag har jag och Ewe förresten varit i Harajuku och hängt. Vi drog lite second hand-butiker och självklart huvudgatan Takeshita-dori som jag egentligen inte är så förtjust i (hatar turistställen) men det är ju ändå rätt kul att se. Sen åkte vi till André i Ikebukuro och åt lunchs-bento från 7Eleven innan vi gick på en shoppingrunda och besökta några arkadhallar. Jag är verkligen sjukt trött, känns som det är jag som flugit och har jetlag! Men imorgon ska vi försöka oss ut på någon klubb ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar