Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 17 mars 2012

We'll always have the memories





Några till bilder från avslutningsceremonin igår. Första med ett par rätt nyfunna vänner som är sjukt roliga, andra med en av de första vännerna jag skaffade i skolan Shin Kai, och tredje med min fina lärare Ogawa. Sista bilden är från karaoken vi drog på efter ceremonin! Riktigt roligt och som sagt kom ju lärarna också. 
Ceremonin var rätt så tråkig i sig, alla ska ta emot sitt diplom och sen ska man klappa i händerna efter varje person, tar ju en evighet! Sen sjöng vi skolans examenssång tillsammans, tror typ ingen kunde texten. Bäst var som sagt buffén efteråt, fattiglappen jag passade på att trycka i mig all mat jag kunde, haha. 

Ewe har också anlänt nu! Vi har mest chillat i huset, jag trött efter igår och Ewe lite jetlaggad och lite med vätskebrist. Imorgon ska vi nog dra och kolla second hand-shopping dock. Fast det blir inga köp för mig dock! Men insåg igår när jag städade lite att jag ju egentligen har kläder i överflöd ändå?

Ha det göttingens! Nu ska vi sova tiiidigt (men sov endast fyra timmar förra natten så).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar