Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 16 mars 2012

Graduation Day



Idag gick jag ut skolan, vi hade en avslutningsceremoni i skolan och sen fick alla avgångselever äta buffé och dricka med lärarna. Det var faktiskt riktigt kul! Efteråt drog jag på karaoke med några kinesiska skolkamrater som jag bara känner lite sådär ytligt (vi går inte i samma klass) och vi hade det riktigt nice. Några lärare anslöt sig senare också, roligt att se dem utanför skolan. Jättepeppade och småfulla. Haha, vilken syn!

Imorgon kommer Ewe hit ju, så jag ska upp om fem timmar och möta henne på flygplatsen. Sömnbrist, here I come... men kan tänka mig att Ewe inte kommer vara lärkan själv efter idiotflygningen Sverige-Japan. Blir nog en softardag.

Lägger upp mer bilder imorgon!

2 kommentarer:

  1. Grattis på den stora dagen. Måste vara en jäkla cool känsla!

    SvaraRadera
  2. Grattis Maria . Så stolt över dig , jag kommer ihåg hur du på gymnasiet satt och pratade om japan på text-lektionen . Ha det nu bäst där borta och ta vara på dig :)

    SvaraRadera