Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 1 mars 2012

Suits Mafia


En bild från tal-tävlingen. Inte alla deltagare är med, någon hade typ hunnit sticka hem, men ja... det är i alla fall vi som blev framröstade från våra klasser. Hahah, tur att jag lyckades komma ihåg att jag hade kjol på mig! Annars sitter jag ju som en hösäck, bryr mig aldrig om att sitta flickigt och "fint". Kändes så himla skumt att ha kostym på sig, riktigt obekvämt. Stackars alla japanska affärsmän och kvinnor som går runt i sådan mundering hela dagarna! 
De tog väldigt många bilder under dagen, så jag hoppas skolan lägger upp lite fler de närmaste dagarna.

1 kommentar:

  1. Ser verkligen seriöst ut. Kanske för att alla har kostym. Roligt minne, hoppas vi får se fler kort."Färgklicken" naturligtvis i mitten, bra att du tog rött och inte vitt under kostymen som alla andra :) du lyckades sitta så fint:)) någon är allvarlig och någon ler faktiskt lite, och kul att killen bakom dig är såå japansk./Ma

    SvaraRadera