Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 30 april 2012

Love to have fun, especially with people I love











DISNEYSEA BILDBOMB!!
Tänkte dela upp det i två delar för tycker ibland det är jobbigt att läsa inlägg med för många bilder men... näe pallar inte. Hade förresten inte min systemkamera utan min lilla gamla digitala, så det blev ju inte världens bästa kvalitet! Men hellre det än att släpa runt på den bjässen.

Det blev lite ändrade planer, insåg att jag kan stanna längre i sharehouset än jag trott så nu ska jag och Hiromi åka till Shibuya och hyra film, för där finns alla Astrid Lindgren-klassiker! Jag vill ha lite svensk sommar-känsla och Hiromi vill se Sverige så det blir perfekt. Kommer köpa massa choklad också! Men har i alla fall städat ut precis allt nu i mitt rum, det är skinande rent så det känns ju skönt att slippa tänka på det mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar