Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 30 april 2012

I'll always try hard, I'll be confident, I won't give up and I'll still keep a smile on my face


Mana skickade just den här bilden till mig! Önskar att jag också hade öron som lyser i mörkret.

Förresten, hade just filmkväll som sagt, och medan jag trycker i mig hur mycket godis som helst (blev ju inte precis mindre igår på Disney Sea) så får jag ett mail att jag har en fotografering på fredag. Det dåliga samvetet som uppstår? Involverar tydligen body painting och låter supercoolt (men som att man måste vara snygg haha). Och JAHA, då var det slut på svullandet alltså, jag som planerat en tjock vecka... blir nyttigheter för hela slanten istället. Jaja, man kan väl behöva sånt också. Hårt liv man lever! Fast kul förstås.

Nämen nu är jag riktigt trött och jag har lovat mama att vi ska ha filmdag heeeeela dagen imorgon så måste nog försöka sova efter en faktiskt rätt så extremt konstig dag. Men det kan vi ta en annan gång. Kanske.

4 kommentarer:

  1. Fast jag tvivlar på att du varken blir smalare eller tjockare fram till på fredag, hur du än bär dig åt. Det sitter nog mest i hjärnan.
    /jojje

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är vad man kan tro, men magen blir ju svullen om man äter mycket godis, och sånt hinner lägga sig på några dagar om man kör nyttigt ist :)

      Radera
    2. Jasså, jag har inte gjort nån sån undersökning nån gång, du vet säkert bättre :) men det är gott med godis iaf :)

      Radera
    3. Yepp yepp, händer med socker och bröd! :) Jo det tycker jag också men hur bra är det att äta varje dag ändå ;) Brukar ju oftast hålla mig till lördagsgodis i vanliga fall och efter fotograferingen är det... Lördag! :D

      Radera