Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 27 april 2012

Nakano family reunion




Igår fick jag äntligen träffa Nathalie. Hon har ju varit i Tokyo i en vecka men jag har varit för sjuk för att orkat/kunnat ses. Men så kom hon till sharehouset igår och lilla Nakano-familjen (vi + Natsuko, Hiromi och Naomi) gick till Koala, vår lilla favorit-izakaya, här i trakterna och åt middag. Natta är så sjukt söt i sitt korta hår. Seriöst det passar din ansiktsform riktigt bra!

Idag drog vi till det nya köpcentret Hikarie i Shibuya som hade premiäröppning igår. Det var självklart mycket folk men ändå under förväntan. Fullt besöksbart. Kände hur det kliade i fingrarna efter typ en och en halv månad utan shopping, riktigt fina grejer hade de där inne. Dock en smula över min budget! Men pillade på typ allt vi såg ändå, var en riktig sån dag, var tvungen tafsa på i princip allt. Veggiemat och chaité blev det också.

Imorgon blir det städning! Måste försöka att nästan städa klart iaf för i övermorgon bär det av till Disney land med Mana och sen flyttar jag ju till min kompis! Dock är båda dessa kvällsaktiviteter, men jag vet ju själv hur seg jag brukar vara om dagarna och vakna typ vid ett...

God natt på er, snart kommer jag tillbaka till Sverige!

Follow my blog with Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar