Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 26 april 2012

Ice scream, you scream, we all scream for ice cream


Bästa när man ligger hemma sjuk som jag gjort i över en månad nu (har insett att jag varit sjuk två månader, fast jag låg inte precis hemma i början, kanske därför det blivit så långvarigt?): glass och tidningar! Har ju en snäll mami som alltid uppdaterar mig med svenska modetidningar så de har jag läst mig igenom nu. Plus x antal pocketböcker. Har inte heller haft speciellt mycket aptit, har allmänt känt att jag inte vill äta. Det enda som gått ner är glass. Vanilj med kanel eller sirap på, mmmm.

Kul förresten när jag vaknade i morse med igenklistrade ögon! Trodde jag började bli bättre men nä då, ögonen måste ha sin omgång innan jag kan bli bra, självklart. Naomi visade mig någon slags ögonmedicin på apoteket så den köpte jag. Sved som tusan i typ fem minuter efter man droppat i det! Började gråta typ, haha. Så nu kör jag glasögon-style. NOT attractive på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar