Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 1 april 2012

Totoro on board


Jag och Ewe på en liten åktur med Totoro. Han var psycho-glad som vanligt. 

Inatt har jag jobbat vid gästlistan och inträdet trots att jag är förkyld, så nu är min röst helt borta. Hade som inget val än att gå, pengar måste man ju ha. Det var dock självklart kul som vanligt och det kom sjukt med folk, över trehundra personer! Trots en sjuk konkurrens från andra event, en massa bra konserter och storm ute. Det är tusan ett slitgöra och väldigt stressigt, men jag har insett att det är riktigt bra träning i det mesta. Bland annat måste man vara bra på problemlösning och stresshantering. Allt måste ju gå fort och smidigt hela tiden när folk står i kö, särskilt fulla människor som alltid vill gorma. Jag är ju en sjukt velig person annars, så det känns som det är bra för mig när jag får press på mig att ta beslut!

Idag ska vi till vår kompis Yuka, som bodde i sharehouset förut, livespelning i Sangenjaya. Har sovit typ hela dagen så känner att jag orkar dit ändå. Vi har lovat typ fem gånger förut att vi ska komma och se henne, men vi har aldrig lyckats ta oss dit, så ikväll får et bli av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar