Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 15 maj 2012

The days passes by crazily fast



Från vår BBQ. Första bilden är de jag bor med för tillfället (förutom killen i randigt). Var kul och hyfsat väder, om än en smula kallt. Efteråt gick vi ut och klubbade, självklart till morgontåget! Träffade några vänner jag inte sett på typ en månad ute, roligt.

Idag däremot har det bara regnet så jag har suttit hemma och glott på film och läst i boken jag håller på med just nu. Lite långtråkigt, men man behöver såna dagar också? Och idag funkar internet också, höll på att bli tokig igår. Har märkt att uppkopplingen kanske inte är den bästa i det här huset direkt...

Imorgon ska det bli strålande sol och 27 grader. Så jag ska promenera in till centrum och shoppa lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar