Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 16 maj 2012

Floral




Idag åkte jag till Shibuya för att spana in vad som kommit in på Forever21. En hel del visade det sig! Provade faktiskt exakt tjugoen plagg räknade jag till efteråt, fast bara tre av dem köpte jag. Bland annat den här kjolen! Älskar färgerna och skärningen, och den var bara typ 150 kr. Måste dock säga att jag inte är förtjust alls i hur de stylat kjolen på hemsidan. Men tur är att jag inte behöver göra likadant!
Sen blev det ett vanligt enkelt vitt-och-blått-randigt linne (för 40 kr!) och till sist en svart t-shirt med lite spännande skärningar kring halsen (tror typ 160 kr?). Vill egentligen bara köpa plagg med färg just nu men överväger att besöka en klubb i helgen där det är svart som klädkod! Och jag har ju överdoserat mina svarta outfits på Tokyos klubbar hela vintern, så kände mig tvungen att köpa något nytt... höll mig dock från att köpa ett bara uuuuuunderbara skor, det var ju duktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar