Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 24 maj 2012

What I'll miss and what I expect


Hängde med de här två sötnosarna när jag var ute och klubbade i lördags. Kommer verkligen, verkligen sakna Tokyos nattliv. Funderar på att gå ut lördag natt i helgen också, men kommer spendera söndag dag med vänner, städa ur mitt rum och sen dra till flygplatsen på söndag kväll. Måste stanna där över natten eftersom mitt plan flyger så tidigt på morgonen på måndag, finns varken tåg eller bussar och taxi är alldeles för dyrt! Är rädd att om jag festar kommer jag vara helt utmattad och somna på flygplatsen söndag natt och sen typ råka missa planet. Jag menar... för det har ju aaaaaldrig hänt förr! Eheh... (men då inte för att jag festade).

Kollade Luleåvädret och tydligen har ni det ganska varmt just nu och ni kommer ha 20 grader nu på lördag! Men sen kommer jag hem och då ska temperaturerna givetvis ligga runt 14 grader resten av veckan, med den kallaste dagen nästkommande lördag; 9 grader. Jahamentackdå. Får väl hoppas väderleksrapporten ändrar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar