Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 26 mars 2010

Let there always be blue skies!

Jag har saknat Miki sååå mycket och för någon vecka sen träffade jag henne äntligen! Hon bor i Yokohama nu med sin man Staffan, men hon åkte in till Tokyo för att träffa mig. Vi sågs i Harajuku där vi sjöng karaoke i 2 timmar (första gången på den här resan jag sjöng karaoke! = CHOCK) och givetvis sjöng vi alla våra favoritlåtar! Flashbacks! Vi har också 3-4 stycken som vi alltid sjunger ihop. Vi borde seriöst starta en popgrupp. Vi låter sjuuukt bra tillsammans! ;)
Och jag svär, varje gång vi träffas, bara vi två, så är det mirakulöst nog bra väder! Vi är som Den perfekta väder-duon!! Det har aldrig slagit fel.





Efter karaoken gick vi på en shoppingrunda. Jag hittade massa fina, billiga grejer! Tokyo kryllar av underbara second hand-butiker där man verkligen kan fynda. Man borde nästan ta och skriva en "Tokyo Second Hand"-guide. Hahahah. Fast det finns säkert redan om man letar lite.
Nåja, sen tog vi PURIKURA efter typ ett års längtan! Alltså jag älskar verkligen det!! Det gör Miki också så vi tar alltid, alltid när vi gör grejer tillsammans. Bättre och finare minnen kan man inte få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar