Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 27 mars 2010

Night of Tokyo City

Var på fest på klubben i Shibuya, vi hade en av de största lokalerna den här gången (ja, klubben är flera våningar) så det kommer ganska mycket mer folk än förra gången. Det var så sjukligt kul!! Alltså mina japan-vänner är de absolut störtskönaste, mest ägande människorna någonsin. Hur ska jag klara mig utan dem? Jag vill inte åka hem!
Och alla ni som säger att japaner är knäppa: ja, det är de ju faktiskt! :D And I love it!!

Django, Gaki, Yui på humör!


Mina söta, gulliga, underbara, roliga och fina flickor Gaki och Yui!!


Jag, Daisuke och en som jag aldrig minns namnet på... han är alltid på klubben iaf.


Ryuu aka Nalle Puh aka Allas vår Prins :D


Gaki, vad...? Fråga inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar