Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 27 mars 2010

What a carefree time, you guys are really great!

Idag syndade jag. Jag skulle inte shoppa mer på hela veckan, men gick ändå på en shopping spree utan dess like... fast allt var billigt, men ändå! Hur ska jag få hem allt? Jag måste nog lämna kvar grejer den här gången också :(

Jaja, men nu var det inte sånna I-landsproblem jag skulle prata om. I morse skrev jag ju ett inlägg om partyt på klubben, ett party som på sätt och vis fortsatte nästa dag!
Jag och Yui for hem till Gaki och sovde över där efter klubben, eftersom hon bor närmast Shibuya. Gaki har haft Yuis hund någon vecka nu, medan Yui varit upptagen med jobb. Så han var där och hälsade oss välkomna hem! Sjukt söt liten sak!!



Gaki har också en mus!! KYYAAA~~
Loves it.



Gaki åkte till jobbet på morgonen, medan jag och Yui stannade kvar och fixade oss lite!



Sen bar det av till Shimo-Kita med både hund och hundbur. Vart lite tungt där ett tag att rulla/bära buren, så det slutade med att vi tog en taxi en liten bit. Plus att vi nästan hade börjat villa bort oss.
I Shimo-Kita mötte vi upp några av våra underbara vänner på en restaurang! Åt där förra året också, de har störtgod japansk curry! (Can't believe I just said "stört-"! Som att jag lever på 70-talet... men det är verkligen sant!!).



Efter middagen gick vi till en liten park där några pojkar i 12-årsåldern lekte "Sparka-flaskan". Yuis hund ville tydligen vara med så han sprang hela tiden fram och puttade bort flaskan för dem... lilla buse!
I parken hade vi ett gott skratt åt både hund, barn, galna japanska killar (alltså... verkligen) och sen spelade vi lite fotboll också. Oroa er inte, det var bara passningar. Min sanna jag-är-kass-på-fotbolls-identitet är icket röjd. Tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar