Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 8 mars 2011

But we're young and we won't panic

Sånt här humör är jag på när jag INTE pluggar! Ååååh karaoke, det borde alla människor få göra, hela tiden! Man blir så glad när man sjunger.

Sitter här med mina kära vänner kanjitecknen. Det går ändå hyyyfsat men det är tur för mig att skrivtestet är i övermorgon och inte imorgon! Testet idag gick förresten ganska bra, men jag fick hjärnsläpp på två tecken och ett hade vår lärare inte ens gått igenom... men mitt mål är alltid att det ska gå bättre än sist, och det kommer gå bättre än sist!

Har gjort mat fyra dagar i rad, det är ganska bra, eller hur? Idag gjorde jag så mycket att jag är proppmätt fortfarande (4 timmar senare). Quinosallad med ägg och avocado en dag, sallad med ost och keso en dag, quinoa med grillad fisk och gräddsås igår och idag pasta med pesto och soltorkade tomater. Väldigt... vegetariskt! Man märker vem som varit min mästare, haha.
Gick till en affär i Shinjuku idag som säljer europeiska och amerikanska varor till ett hyfsat billigt pris och kom därifrån med en hel del gottigheter! Imorgon kanske det blir nån röra med kidneybönor och kikärtor, men vi får se. Beror på om det blir plugg på Ben's Café eller inte...

1 kommentar:

  1. Tänk vad du har lärt dig, man blir imponerad :)
    Då får du bjuda på hemlagat när vi kommer/ma <3

    SvaraRadera